Saturday, December 10, 2011

Woh Kahani Bhool Ja وہ کہانی بھول جا : (Urdu/English); Shayri; ; Poetryشاعری

Woh Kahani Bhool Ja:وہ کہانی بھول جا 
 Shayri; شاعری ; Poetry

وہ کہانی بھول جا 

وہ جوانی تھی سہانی ، وہ کہانی بھول جا 
لگ رہی تھی جاودانی وہ کہانی بھول جا
زیست کا ہر ایک دریا ان دنوں تھا موجزن 
 تھی کبھی اس میں روانی،وہ کہانی بھول جا 
پورنما کا چاند اوپر ، تھی کھڑی وہ بام پر 
اف !مہکتی رات رانی ، وہ کہانی بھول جا 
پڑ رہی تھی ماہ نو کی ہلکی ہلکی چاندنی 
ہو رہی تھی گلفشانی ، وہ کہانی بھول جا 
مے بھی تھی،مینا بھی تھی،ساقی بھی تھا،ساغربھی تھا 
موجزن تھی زندگانی ، وہ کہانی بھول جا 
جب کبھی بھی  مسکراتی ، پھول برساتی تھی وہ
اور پھر وہ بدگمانی، وہ کہانی بھول جا 
وہ جھجھکنا ، وہ چمٹنا ، وہ لپٹنا یار کا 
اب تو لگتی ہے کہانی ، وہ کہانی بھول جا 
راہ وہ بھی تک رہی تھی،تھا ہمیں بھی انتظار 
فرقت شب کی گرانی، وہ کہانی بھول جا 
ہوں خزاں کا شجر میں ، گل نہیں پتے نہیں 
آہ بلاے ناگہانی ، وو کہانی بھول جا   

Woh Kahani Bhool Ja

Woh   jawani   thi   suhani  ,  woh   kahani   bhool  ja 
Lag rahi thi javidani,woh kahani bhool ja.
Zeest ka har   aik  darya  un   dinon  tha   maujzan 
Thi kabhi us mein ravani,woh kahani bhool ja.
Purnima  ka  chand  upar , thi  khadi  woh  baam  par 
Uf ! Mehkti  raat  raani,woh kahani bhool ja.
Parh  rahi  thi  mah-e -nau  ki  halki   halki chandni 
Ho rahi  thi gulfashani, woh kahani bhool ja.
Mai bhi thi,meena bhi thi, Saqi bhi tha,Sagar bhi tha  
Maujzan thi zindgani ,woh kahani bhool ja.
Jab kabhi  bhi  muskarati, phool  barsati  thi woh   
Aur phir woh badghumani,woh kahani bhool ja.
Woh jhijhkna, woh chimatna, woh  liptna yaar ka  
Ab to  lagti  hai  kahani ,woh kahani bhool ja.
Rah woh  bhi  tak  rahi  thi, tha  hamein bhi  intezar   
Furqat-e-shab ki girani, woh kahani bhool ja.
Hoon khizan ka shajr main, gul nahin patte nahi   
Ah bala-e-naghani, woh kahani bhool ja.

4 comments:

  1. Alfaz ko jis andaz se tehreer ki ladiyon main aapne piroya hai uski satayish kiye bina nahi raha ja sakta.Bahut umdah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. vijay budki A belated reply. Any way thanks for the encouraging comments.

      Delete
  2. One who comes to this world should give his contribution so that people would know and remember him for ever. His contribution to this world can make a change. Gandiji gave his contribution, but still his aatma may be thinking that his has done nothing. Sachin has created history in cricket but still he says it is nothing. Sir your contribution can not be neglected also.It is a fact that there is a limited time in the life where he can work because one is energetic for that specified period. This poem has been beautifully written to understand that there is importance of today......... thanks sir

    ReplyDelete
    Replies
    1. AJAY Thanks for your thoughtful comments. Plz become member of my both blogs if you so like to receive my posts automatically. budki.blogspot.com ,and, budkis3dview.wordpress.com

      Delete